Cum ma machiez într-o zi normala!

Vremea asta frumoasa de afara mi-a dat energie si chef de scris, asa ca am sa vorbesc puțin despre machiajele pe care le folosesc zi de zi și care nu lipsesc din geanta mea.

Recunosc ca nu mereu folosesc o baza de machiaj, dar atunci când o fac, ma ajuta de baza de machiaj de la Make Up For Ever Step 1 , pe care o aplic în zona T, deoarece am un ten ușor spre gras, iar zona aceea tinde sa lucească. După aceasta aplic crema hidratanta de la Clinique, continui cu un corector de la Naked pentru a estompa anumite imperfecțiuni în zona ochilor și pe frunte si termin acest ritual al tenului cu fondul de ten Born This Way de la Too Faced pe care îl ador și pe care îl aplic cu ajutorul beauty blender-ului. În ceea ce privește fondul de ten, am 2 soluții atunci când îl aplic. Atunci când vreau un ten perfect, când am nevoie de poze perfecte, când ies în club sau când vreau sa arat spectaculos îl aplic cu acel  beauty blender, deoarece chiar își face treaba, iar când este o zi obișnuită, când nu vreau sa para ca am tenul încărcat, când merg la facultate, pur și simplu întind fondul de ten cu mana. Apoi trec la conturarea sprâncenelor cu Gelul Crema Ka Brow, care în momentul de fata a devenit preferatul meu și continui cu Rimelul Better Than Sex de la Too Faced, caruia nu ii găsesc niciun defect și care îmi face genele superbe.

La final mai adaug puțin conturing cu ajutorul pudrei de la Too Faced, care miroase a ciocolata și îmi da o stare de bine când o aplic.

Pe buze nu pot sa spun ca ador sa ma dau cu ruj, nu știu de ce dar de multe ori prefer sa nu ma dau cu nimic, sau folosesc un balsam de buze și sunt gata sa ies din casa.

Sper sa va placa ceea ce am scris, iar mai jos va las un scurt video cu machiajele pe care le iau cu mine peste tot.
Video

Pupici 😘😘😘

Leave a Reply

